KONSULTACIJOS MOKESČIŲ IR APSKAITOS KLAUSIMAIS

Nuolat besikeičiantys įstatymai dėl mokesčių ir apskaitos vedimo dažnai gali sugluminti ir sukelti įvairių problemų. Nuolat sekti naujoves ir jas pritaikyti praktikoje ne visada pavyksta. Tačiau mūsų profesionalų komanda yra pasiruošusi Jums padėti. Konsultuojame mokesčių ir apskaitos klausimais visų tipų įmones, padedame Jums viską suprasti kuo paprasčiau. 

Konsultacijos mokesčių ir apskaitos klausimais vyksta tiek fiziniams, tiek juridiniams asmenims.

Fizinių asmenų konsultacijos teikiamos dėl:

  • Gyventojų pajamų mokesčių

  • Pridėtinės vertės mokesčių

  • Metinių deklaracijų pildymo

  • NT mokesčių

  • Socialinio draudimo mokesčių

  • Kitų mokesčių

  • Apskaitos vedimo

Juridinių asmenų konsultacijos teikiamos dėl:

  • Mokesčių pagal LR galiojančius įstatymus ir normatyvinius aktus

  • Mokesčių lengvatų

  • Mokesčių apskaičiavimo, deklaravimo ar kitų procedūrų

  • Buhalterinės apskaitos vedimo

  • Darbo užmokesčio apskaitos

  • Turto įvertinimo buhalterinėje apskaitoje

  • Įmonės steigimo ar likvidavimo

Konsultacijos gali būti teikiamos raštu ar žodžiu, priklausomai nuo Jūsų poreikių ir buvimo vietos. Išanalizuosime Jūsų problemas, lengvai ir suprantamai jas paaiškinsime bei patarsime, kokiais būdais jas galite išspręsti. 

Kaip vyksta konsultacijos?

Pirmiausia dėl konsultacijos mokesčių ir apskaitos klausimais galite kreiptis raštu (el. paštu) ar telefonu. Papasakojus su kokiomis problemomis susiduriate, mes paprašysime mums reikalingų duomenų bei dokumentų, kurie padės geriau įsigilinti į Jūsų situaciją. Peržiūrėjus ir išanalizavus visus pateiktus dokumentus ir esamas problemas, pasiūlysime Jums tinkamus sprendimo būdus.

Jeigu konsultacijos reikalingos nesudėtingoms problemoms, atsakymą pateiksime per 2d.d.

Konsultacijas įmonėms teikiame visoje Lietuvoje.

Iškilus problemoms – tarkitės su profesionalais. Tai padės Jums išvengti daugiau galimų problemų bei nuostolių.

SUSISIEKTI